Tredje årlige BB&BDEB (v3.0!) / Third Annual BB&YOB (v3.0!) - Saturday 6th of August @ Logi's place on Ama'r.

From: Laust S. Jespersen (none@L--ust.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 13 Jun 2005 - 15:27:47 CEST

From: "Laust S. Jespersen" <none@L--ust.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk@bsd-dk.dk>, <announce--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Tredje årlige BB&BDEB (v3.0!) / Third Annual BB&YOB (v3.0!) - Saturday 6th of August @ Logi's place on Ama'r.
Date: Mon, 13 Jun 2005 15:27:47 +0200

English version further down.

Dansk version:
Hej Alle
Nu er det jo efterhånden et år siden sidst vi spiste burgah, så
derfor vil jeg indkalde til den tredje årlige
BB&BDEB (Bsd-dk Brænd & Byg Din Egen Burgah) her hos mig
lørdag den 6 august klokken 18:00.

For dem af jer der ikke var med de sidste år, er ideén i al sin
enkelthed, at jeg køber ind til hjemmelavede Burgah's
og vi splejser om regningen.
Der vil være 2 burgere til hver, hvis jeg får tid vil burgahbollerne
endda være hjemmelavede.
Kullene, grillen og lokationen har jeg, så jeg skal bare vide
hvem der er med så jeg kan købe kul og sørge for, at der er
nok mad og siddepladser osv.

Svar senest:
Torsdag d. 4 august.

Svar helst på mail og meget gerne i god tid, så har jeg en mulighed
for at holde styr på hvem der kommer.

Liste over tilmeldte vil være at finde på:
http://www.ust.dk/burgah/

English version:
Hi All
It's been a almost a year since last we ate Burgah's, so I would
like to send this call out for the third Annual
BB&BYOB (Bsd-dk Burn & Build Your own Burgah)
Here at My place on saturday August 6th at 6 pm.

For those of you that weren't here last year, the idea is simply
that I'll go shop for ingredients for the burgah's
and we will split the bill.
There will be 2 burgah's for each person, If I get the time I will
even make homemade burgahbuns.
I have the charcoal, the grill and the location, so I just need to
know who's attending, so that I can buy more charcoal if needed
and make sure there is a place for everyone to sit etc.

Please answer no later than:
Thursday 4th of August

Please answer via mail, so that I have some way to keep track of who
is attending.

A list of the people who have signed up will be at:
http://www.ust.dk/burgah/

--
Med venlig hilsen / Best Regards
Laust Jespersen