Korleis bygge foo frå CVS på FreeBSD?

From: Jakob Breivik Grimstveit (none@jakob--grimstveit.no.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 12 Jun 2005 - 22:06:26 CEST

Date: Sun, 12 Jun 2005 22:06:26 +0200
From: Jakob Breivik Grimstveit <none@jakob--grimstveit.no.lh.bsd-dk.dk>
To: BSD <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Korleis bygge foo frå CVS på FreeBSD?

Generell problemstilling:

Eg ynskjer å sjekke ut foo frå CVS og byggje det sjølv lokalt på min
FreeBSD-5.4-RELEASE-p1. Den har fylgjande automake-pakker installert:

$ pkg_info |grep automake | cut -f 1 -d ' '
automake-1.4.6_2
automake-1.5_2,1
automake-1.9.5

For eksempel har eg fylgjande autoconf-binaries i PATH:

$ autoconf2[TAB][TAB]
autoconf213 autoconf253 autoconf259

Så kjem problemet, ved køyring av autogen.sh som er sjekka ut av CVS:

$ ./autogen.sh
Running aclocal...
aclocal: not found
autoheader: not found
autoconf: not found
libtoolize: not found
glibtoolize: not found
automake: not found
./autogen.sh: ./configure: not found

Triste greier. Kva er Korrekt Måte [tm] å gjere dette på, slik at vanleg "./
configure && make && make install" vil fungere?

Spesifikt prøver eg no å sjekke ut Enlightenment DR17 frå CVS og bygge det,
men ettersom samtlege script refererer til kun automake, autoconf,
autoheader og libtoolize - utan versjonsnavn.

Eksempel-script (eel frå e17):

<quote>

#!/bin/sh

rm -rf autom4te.cache
rm -f aclocal.m4

touch README

echo "Running aclocal..."; aclocal $ACLOCAL_FLAGS -I m4 \
&& echo "Running autoheader..."; autoheader \
&& echo "Running autoconf..."; autoconf \
&& echo "Running libtoolize..."; (libtoolize --automake || glibtoolize --
automak e) \
&& echo "Running automake..."; automake --add-missing --copy --gnu

if [ -z "$NOCONFIGURE" ]; then
        ./configure "$@"
fi

</quote>

Eg prøvde å fylgje denne <http://www.wormulon.net/2005/06/10/e17-freebsd/>,
men fekk altså store problem med manglande executables med korrekt filnavn.

På førehand takk for alle tips til korleis eg kan fikse dette på ein mest
mogleg generell måte (eg vil også prøve Pan frå cvs, for eksempel).

--
Jakob Breivik Grimstveit, <http://www.grimstveit.no/jakob/>, 48298152
Besøk Newsergalleriet: <http://www.newsergalleriet.no/>

If you explain so clearly that nobody can misunderstand, somebody will.