RE: Løsning på netværk

From: Daniel Nielsen (none@dn--bsd-box.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 02 Jun 2005 - 22:06:07 CEST

From: "Daniel Nielsen" <none@dn--bsd-box.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: Løsning på netværk
Date: Thu, 2 Jun 2005 22:06:07 +0200

Det jeg vil have er en trådløs forbindelse fra Internet tilslutningen, der
hvor routeren er. Den trådløse dækning skal dels skaffe trådløse klienter
adgang til netværk og internet.
Endvidere skal den trådløse router over i teknik skabet og have fat i en
eller anden enhed (maskine med software?), der laver WLAN om til LAN.
Derudover skal AP'et bridge/repeate signalet fra routeren.

Håber det hjalp på forklaringen

/Daniel