Re: asterisk

From: Sven Esbjerg (none@esbjerg--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 29 Jul 2005 - 15:07:58 CEST

Date: Fri, 29 Jul 2005 15:07:58 +0200
From: Sven Esbjerg <none@esbjerg--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: asterisk

On Fri, Jul 29, 2005 at 02:35:35PM +0200, Phil Regnauld wrote:

> Det kører.

Kører godt eller bare kører?

> Lige så godt mener jeg, men pas på hvad du bruger af hardware kort i.

Hmm... jeg skulle nok have været mere præcis. Jeg skal nok bruge noget
analog tilslutning i første omgang og måske senere til IDSN30.
Jeg har kigget lidt på digium og sangoma, men ved ikke rigtig om det går med
freebsd. Jeg skal bruge serveren til at overbevise 'dem med pengene' om at
der er en god erstatning for skype og på sigt pbx'en så det skal helst bare
virke.

mvh
Sven

--
/~\ The ASCII         [  IM ID: sven.esbjerg@jabber.org                ]
\ / Ribbon Campaign   [                                                ]