Re: Bog om PostgreSQL

From: Christer Solskogen (none@solskogen--carebears.mine.nu.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 14 Jul 2005 - 09:56:14 CEST

Date: Thu, 14 Jul 2005 09:56:14 +0200 (CEST)
Subject: Re: Bog om PostgreSQL
From: "Christer Solskogen" <none@solskogen--carebears.mine.nu.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

On Thu, July 14, 2005 9:45, Allan Wermuth said:

> Er der nogen som har læst sidstnævnte, og kan den i så fald anbefales?
> Eller er der nogen som kan anbefale andre bøger om PostgreSQL?

Desverre så kan ikke jeg hjelpe deg, derimot så kommer jeg med et
oppfølgingsspørsmål.
Er det noen som har jobbet med både MySQL og PostgreSQL, og kan
sammenligne dem litt? Både fordeler og ulemper med begge.
Personlig så har jeg så vidt viftet litt mer armene inne i SQL/database
verdenen så jeg er helt blank.

--
cso