Re: Torben Sørensen har ferie

From: Gitte Wange (none@gitte--wange.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 13 Jul 2005 - 16:11:52 CEST

Date: Wed, 13 Jul 2005 16:11:52 +0200
From: Gitte Wange <none@gitte--wange.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Torben Sørensen har ferie

Torben Sørensen wrote:
> I will be out of the office starting 11-07-2005 and will not return until
> 05-08-2005.
>
> Jeg kan ikke træffes i ugerne 28, 29, 30 og 31 da jeg er på ferie. Jeg er
> først tilbage mandag den 8. august og vil derfor først besvare e-mails og
> telefoner derfra.

Hej Torben,

Det er jo mægtigt rart for os andre at vide at du er på ferie. Eller -
nej det er det faktisk ikke. Vil du ikke sætte dit autospam op så det i
det mindste ikke sender til bsd-dk listen? Evt. fjerne dig fra listen
til du ikke har ferie mere?

På forhånd tak

--
Gitte Wange

To err is human, to really fuck things up you need a computer