Problem med proxymap i postfix

From: Brian S. Olsen (none@brian--edbkompagniet.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 25 Jan 2005 - 13:21:29 CET

Subject: Problem med proxymap i postfix
Date: Tue, 25 Jan 2005 13:21:29 +0100
From: "Brian S. Olsen" <none@brian--edbkompagniet.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Hejsa

Ville hører om der var nogen som kunne hjælpe med problem jeg har med en ny postfix installation?

Jeg får en fejl i loggen når jeg forsøger at sende en mail til en bruger på systemet.

Brugeren er en virtuel bruger som findes via lookup i en mysql tabel.

Har fundet nogle få andre tilfælde via lidt "googleing", men desværre ikke noget som kan bruges.

Den præcise besked er:

fatal: mysql:/usr/local/etc/postfix/...filnavn.....cf: proxy map is not allowed for security sensitive data

"

        The proxymap server is not a trusted daemon process, and
        must not be used to look up sensitive information such as
        user or group IDs, mailbox file/directory names or exter-
        nal commands.

                                   "

MEN! Det bør virke? Har virket med en testinstallation før?

Help anyone!

Med venlig hilsen

Brian S. Olsen