RE: bsd-klub "neden under"

From: Claus Guttesen (none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 25 Jan 2005 - 12:26:28 CET

Date: Tue, 25 Jan 2005 12:26:28 +0100 (CET)
From: Claus Guttesen <none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: bsd-klub "neden under"
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

> Var det varmt dernede... Synes Wellington er
> forholdsvis kedelig by, da den
> er meget forretningsbaseret, og i weekenderne er der
> meget dødt. Fik du
> ellers fundet en BSD-gruppe dernede...

Faktisk var der ret koldt, jeg troede vi skulle sidde
ude om aftenen og grille og drikke rødvin. Det blev
til at vi sad indenfor og nippede istedet ;-) Ca. 18
grader kan vel ikke kaldes sommer, og når det tillige
blæste, føltes det ikke særlig varmt. Så bukserne blev
brugt mere end mine shorts (men det satte de lokale
vel pris på?).

Der er et kano-firma som kalder deres aktivitetr for
wet-n-wild, men vi blev enige om at det var regnen og
blæsten som gjorde at det var vådt og vildt.

Wellington er nok ikke den by man skal rejse til, hvis
man ikke kender nogen. Jeg skrev mig op på en
BSD-liste i Wellington, men der kom ikke noget svar,
så de har vel haft deres at se til.

Hilsen
Claus