Re: About Firefox

From: Sven Esbjerg (none@esbjerg--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 13 Jan 2005 - 09:00:42 CET

Date: Thu, 13 Jan 2005 09:00:42 +0100
From: Sven Esbjerg <none@esbjerg--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: About Firefox

On Wed, Jan 12, 2005 at 10:17:54PM +0100, Tomas Norre Mikkelsen wrote:
> Når jeg vælger Help i menuen og derefter about Mozilla Firefox for jeg
> følgende billede frem, http://milpoer.dk/bsd/about_firefox.png hvilket
> jeg aldrig har set før.
>
> Det er ikke så vigtigt for mig det virker, jeg er bare nysgerig efter
> hvad der kan være galt og om jeg har gjort noget galt.
>
> Nogen der har oplevet dette ?

Nej, men det du får frem er en fejlmeddelse fra mozillas XUL fortolker som
fortæller dig at AboutDialog.xul ikke kan parses efter den DTD som der er
angivet. Jeg ved ikke hvad der er sket, men måske er filen blevet ødelagt?
Du kan reinstallere, kopiere fra en anden installation eller blot ignorere -
medmindre der er flere af den slags fejl.

Mvh
Sven Esbjerg