FreeBSD boot loader

From: Claus Guttesen (none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 24 Feb 2005 - 18:11:48 CET

Date: Thu, 24 Feb 2005 18:11:48 +0100 (CET)
From: Claus Guttesen <none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: FreeBSD boot loader
To: bsd-dk <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Hej.

Fik installéret FreeBSD 5.3 på RocketRaid
374-adapteren på helt normal måde, laver en skive
(hele disken) til FreeBSD, laver mine partitioner,
ting der skal lægges på, og skal genstarte. Når
maskinen booter, har jeg så valget mellem:

F1: FreeBSD
F5: disk0

Hvis jeg blot trykker enter, sker der ikke noget. Når
jeg trykker på F5 forandrer det sig til:

F1: FreeBSD

No more, no less. Herfra virker alt normalt. Næste
genstart, samme sang fra de varme lande.

Hvordan ser jeg hvad bootloaderen ønsker at gøre?
Problemet er nemlig at jeg ikke kan sidde herhjemme og
genstarte den.

Hilsen
Claus