Re: apacha2 / php fejl

From: Torben Gregersen (none@flt6000--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 23 Feb 2005 - 11:08:02 CET

From: "Torben Gregersen" <none@flt6000--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: apacha2 / php fejl
Date: Wed, 23 Feb 2005 10:08:02 +0000

Er kommet lidt længere

Har pt fået fjernet alt hvad der havde med apache og php og gøre, og fået
lavet en ny installation...

virker ok, sådan da.. kan igen åbne de sider som kører med php... med
undtagelse af de sider der benytter sessions (kommer med undefined
function)...

php er installereret fra /usr/ports/www/mod_php4/

Undrer mig bare lidt at sessions ikke virker, så nu jagter jeg sådan set
bare en måde og få gang i sessions igen...

Undgå pop-ups med MSN Toolbar - http://toolbar.msn.dk hent den gratis!