apacha2 / php fejl

From: Torben Gregersen (none@flt6000--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 23 Feb 2005 - 09:59:33 CET

From: "Torben Gregersen" <none@flt6000--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: apacha2 / php fejl
Date: Wed, 23 Feb 2005 08:59:33 +0000

Hejsa

Håber der er nogen der lige kan hjælpe med nedenstående problem...

Når jeg starter min apache server får jeg følgende fejl i min http-error.log

PHP Warning: Unknown(): Unable to load dynamic library './session.so' -
Cannot open &quot;./session.so&quot; in Unknown on line 0

Denne fejl kommer for alle de extensions der er installeret på serveren...

Har prøvet i php.ini at angive stien til de extensions, hvilket også
resulterer i at fejlen i loggen forsvinder, men med det resultat at alle php
sider ikke kan åbnes :-(

nogen der har en ide om hvad der går galt der ???

På forhand tak

Torben

Del din verden med MSN Spaces http://spaces.msn.com