Re: Tr?dl?st USB-netv?rkskort?

From: Jesper Skriver (none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 21 Feb 2005 - 12:30:30 CET

Date: Mon, 21 Feb 2005 12:30:30 +0100
From: Jesper Skriver <none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Tr?dl?st USB-netv?rkskort?

On Mon, Feb 21, 2005 at 10:26:05AM +0100, Gregers Petersen wrote:

> M?ske skulle jeg kigge lidt p? min Linksys WRT54G og se om jeg egentlig
> kan konfe den s? fungerer som bridge, hvor man s? bare kan koble p? den
> indbyggede switch og f? en IP-adresse .......... faktisk er det ikke en
> l?sning jeg har t?nkt p? som en mulighed (nogen gange er det alt for
> n?rliggende at kigge lidt p? det hardware som alligevel st?r og fylder i
> ens hjem og unders?ge om det egentlig kan mere end det umiddelbart
> bliver brugt til) ?

Jeg goer praecist det med 2 Linksys WAP11, en er konfigureret som
access-point hvortil min baerbar etc. connecter, en anden er
konfigueret som klient og connecter til AP'et. bag klienten har
jeg en hardware IPsec router med bla en IP telefon etc. som logisk
sidder paa min arbejdsgivers netvaerk. Paa denne maade slipper jeg
for kabler ind i stuen, hvor jeg har IP telefonen.

/Jesper