Re: resolve hostname i OpenBSD

From: Michael Knudsen (none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 12 Feb 2005 - 14:13:47 CET

Date: Sat, 12 Feb 2005 14:13:47 +0100
From: Michael Knudsen <none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: resolve hostname i OpenBSD

Quoting Jakob Kjøller (jakob@kjollers.dk):
> Da jeg har begrænset disk plads, har jeg lavet nogle pakker ud fra en
> vejledning jeg fandt på nettet, der kan jeg se at den bliver slettet.

Jeg forstaar ikke, at du ikke bare bruger flashdist. Det er meget
nemmere. Jeg havde ingen problemer, da jeg lige huskede at extracte
tarballen med permissions.

Standardlisten fungerer fint nok til en lille firewall og giver en
installation paa under 20MB. Jeg skulle bruge authpf, saa det tilfoejede
jeg blot. Brug ldd(1) til at undersoege, om dit program skal bruge shared
objects, der ikke er i standardlisten, og tilfoej saa dem.

Mvh. Michael.

--
Winter meant the coming of the lazy wind, which couldn't be bothered to
blow around people and blew right through them instead.