postfix tls problemer

From: Niklas Nielsen (none@niklas.nielsen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 20 Dec 2005 - 08:55:32 CET

Date: Mon, 19 Dec 2005 23:55:32 -0800
From: Niklas Nielsen <none@niklas.nielsen--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: postfix tls problemer

Hey folkens.

Jeg haaber at nogle af eksperterne paa listen maaske kan hjaelpe mig med dette.
Jeg staar og vil relay mine udgaaende mails til smtp.gmail.com, som bruger tls.
Jeg har fulgt denne guide:
http://souptonuts.sourceforge.net/postfix_tutorial.html

Naar jeg saa proever at sende en mail:
sendmail -bv niklas_q_nielsen@hotmail.com

Saa kan jeg laese i min /var/log/maillog:
smtp.gmail.com: num=20:unable to get local issuer certificate.

Jeg har vedhaeftet min maillog og postfix konfiguration.
Jeg laeste paa en anden liste, at det handlede om "intermediate" CA,
og man blot skulle ligge ens CA i certificatet: cat client.pem
cacert.pem > client.pem
Det proevede jeg, og fik istedet en fejl meddelse om at hverken
certifikat eller key kunne findes.

Jeg er taknemmelig for et hvert svar.

Med venlig hilsen
Niklas