sweatshirt med alternativt FreeBSD logo

From: Poul-Henning Kamp (none@phk--phk.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 07 Dec 2005 - 14:11:11 CET

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: sweatshirt med alternativt FreeBSD logo
From: Poul-Henning Kamp <none@phk--phk.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Wed, 07 Dec 2005 14:11:11 +0100

Jeg er blevet spurgt mig hvor man kunne få en sweatshirt med det
"alternative" ny FreeBSD logo (http://phk.freebsd.dk/Logo/logo.pdf)

Jeg fik kun lavet nogle ganske få sweat-shirts og jeg har ikke tænkt
mig at konkurrere med OpenBSD i tøjmarkedet, men hvis der er nogen
der vil koordinere og stå for det praktiske så kan I bestille en
sending hos:

        www.dir-dk.dk

        Dansk Industri & Reklametryk
        Gl Holbækvej 5
        4200 Slagelse

Filmarbejdet er lavet og betalt, så det koster kun setup+tryk+tøj.

Af sidstnævnte kan de levere alt fra bikinier til keddeldragter og
så vidt jeg har forstået kan man blande alle mulige klude, så I
behøver ikke skændes om det skal være T-shirts eller sweat-shirts
i kan bare bestille begge dele.

Poul-Henning

--
Poul-Henning Kamp       | UNIX since Zilog Zeus 3.20
phk@FreeBSD.ORG         | TCP/IP since RFC 956