Re: OT pvr box

From: Sven Esbjerg (none@esbjerg--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 04 Dec 2005 - 16:31:47 CET

Date: Sun, 4 Dec 2005 16:31:47 +0100
From: Sven Esbjerg <none@esbjerg--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: OT pvr box

On Sun, Dec 04, 2005 at 02:27:56PM +0100, Michael Knudsen wrote:
> Quoting Michael Knudsen (e@molioner.dk):

> Her er udviklerens side af historien:
>
> http://marc.theaimsgroup.com/?l=openbsd-misc&m=108028112117093&w=2
>
> Trist laesning.

Kender godt historien, men har også været udsat for at firmaer kan rette op
på sådanne problemer (og vende tilbage til deres gamle lukkede form) - bare
tænk på Matrox og Ati.

Men læs lige:
http://bbrv.blogspot.com/2005/11/open-source-hardware.html

Jeg ved ikke om de reelt har ændret sig, men Open Desktop Workstation'ens
firmware og design er frit tilgængeligt og jeg ved at OpenSolaris folkene som
står bag blastwave.org er glade for den.

Skal ikke kunne sige om Genisi kan finde ud af det med Theo eller om de
generelt ikke kan finde ud af det med Open Source. Men det lyder da
spændende.

Sven

--
/~\ The ASCII         [  IM ID: sven.esbjerg@jabber.org                ]
\ / Ribbon Campaign   [                                                ]