Re: Accesspoit på en OpenBSD

From: Dusan Sukovic (none@sukovic--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 23 Aug 2005 - 11:47:21 CEST

Date: Tue, 23 Aug 2005 11:47:21 +0200
From: Dusan Sukovic <none@sukovic--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Accesspoit på en OpenBSD

Når vi snakker om Authpf, jeg har lagt mærke til at mit dhcp server
smider en IP addresse til hver klient som kommer i nærheden af OpenBSD
AP. Også Netstumbler viser til hvilke subnet tilhører AP (lad os sige
10.10.10.*) . Er det ikke lidt usikkert? Eller skal man bare
installere en software firewall på XP client ? :)

mvh.

Dusan