Re: FreeBSD på Via C3

From: Mogens Valentin (none@monz--danbbs.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 09 Aug 2005 - 23:11:51 CEST

Date: Tue, 09 Aug 2005 23:11:51 +0200
From: Mogens Valentin <none@monz--danbbs.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: FreeBSD på Via C3

Jan Gundtofte-Bruun wrote:
> <quote who="Mogens Valentin">

> Måske ikke direkte relevant, men jeg bruger FreeBSD v5.4 på en
> M10000 (det er C3'erens storebror), og det fungerer ganske perfekt.
> Okay, der er en lille ting man skal gøre for at få liv i lydkortet,
> men det er i småtingsafdelingen.
>
> Jeg troede ikke man ku' få C3'ere i "løsvægt".

Aner ikke om kan. Har haft den ret længe men husker ikke hvor den
stammer fra.

> Held og lykke med dit projekt.

Hmm, ser ud til det med Xen kommer til at lade vente på sig; man kan
SVJV endnu ikke køre FreeBSD i userdomains. Kommer nok inden længe..

> :o) Jan Gundtofte-Bruun
> -- 010\001\111 --

There are 10 kinds of people.
Those who count in binary and those who don't
   -- ubknown

--
Kind regards,
Mogens Valentin