Bluetooth DBT-120

From: Tomas Norre Mikkelsen (none@tnm--surfmail.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 14 Apr 2005 - 18:20:48 CEST

Date: Thu, 14 Apr 2005 18:20:48 +0200
From: Tomas Norre Mikkelsen <none@tnm--surfmail.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Bluetooth DBT-120

Hej,

Jeg ved godt dette ikke er qxl eller lignende.

Men jeg har en D-Link DBT-120, bluetooth adapter, som jeg gerne vil
sælge. Den kan erhverves for 150,- ex. evt. fragt.

Den er som ny og sælges i original embalage. Den er købt den 17.06.2004
så den er lidt under 1 år gammel. Men stort set ikke brugt.

Den er supportet under FreeBSD, ved ikke med de andre *BSD'er men mon ikke.

Lad mig høre hvis du er interesseret.. Eller hvis jeg har overtrådt
etikken på mailinglisten, så skal det aldrig ske igen.

Venlig Hilsen
Tomas Norre Mikkelsen

--
Get Firefox!