Re: FreeBSD hosting

From: Jacob Atzen (none@jacob--aub.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 12 Apr 2005 - 21:42:53 CEST

Date: Tue, 12 Apr 2005 21:42:53 +0200
From: Jacob Atzen <none@jacob--aub.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: FreeBSD hosting

On Tue, Apr 12, 2005 at 09:33:12PM +0200, Michael Knudsen wrote:
> Jeg ville egentlig tro, at en ADSL-forbindelse ville vaere acceptabel,
> naar dette er maalgruppen.

På det område har Anders vist allerede gjort rede for min holdning.

> Hvis dit forbrug af Subversion drejer sig om udvikling af OSS, kunne
> du jo proeve at hoere de flinke fyre paa SunSITE/dotsrc.org, om de
> kunne tage sig af det for dig.

Jeg bruger Subversion til en masse forskelligt, f.eks. skolearbejde, så
det er ikke et alternativ. Umiddelbart hælder jeg mest til at købe
pladsen på den anden side af dammen.

Jeg vil så lige benytte lejligheden til at sige tak til alle for deres
input.

--
Med venlig hilsen
- Jacob Atzen