Re: At lokke kærsten til at køre BSD [opraab]

From: Gitte Wange (none@gitte--wange.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 11 Apr 2005 - 17:43:16 CEST

Date: Mon, 11 Apr 2005 17:43:16 +0200
From: Gitte Wange <none@gitte--wange.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: At lokke kærsten til at køre BSD [opraab]

Torben Wölm wrote:
> [...]

Det her er ganske vist ikke direkte til BSD endnu men det er på vej
derhenad:
http://www.codeweavers.com/products/cxoffice/

Jeg har selv tidligere benyttet det under Linux til at køre IE og man
kunne forestille sig at det var muligt at få til at køre under linux emu?
I hvert fald behøver "Jeg skal bruge Photoshop" ikke længere være et
argument for at man ikke kan køre BSD på sin workstation.

Hilsen Gitte,
der er glad for sine non-windows arbejdsstationer