Re: USB nøglering = panic

From: Søren Vrist (none@inbox--seet.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 10 Apr 2005 - 20:29:08 CEST

Date: Sun, 10 Apr 2005 20:29:08 +0200
From: Søren Vrist <none@inbox--seet.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: USB nøglering = panic

Torben Sørensen (tos) writes:
> Hej folks
> Jeg har googlet lidt vedr. usb, keyring , panic, freebsd, men jeg har
> kun fundet noget vedr. linux kernel (fra 2003).
> Har fbsd et problem med usb nøgleringe?
Nu er det måske lidt en generalisering.
Mine usb-umass devices virker for det meste fint, men så vidt jeg ved er der
rigtig meget lort lavet som usb-devices, med skod hardware, så det er ikke
usandsynligt at du har fået en dimmer som ikke er god til standarden
(hvis der er en?) eller workarounds til andre devices slå ting i stykker for
dit device.

Prøv om du kan få noget log beskeder ud inden du booter fra panic.

--
Mvh.   /    Kind regards
Søren Vrist