Re: *Aflysning af Install Café i Odense*

From: Steffen Frøkjær (none@isfugl--kvaek.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 08 Apr 2005 - 11:56:33 CEST

From: Steffen Frøkjær <none@isfugl--kvaek.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: *Aflysning af Install Café i Odense*
Date: Fri, 8 Apr 2005 09:56:33 +0000

On Friday 08 April 2005 07:39, Gregers Petersen wrote:
> Kære Allesammen
>
> Idet Nels og jeg er henholdvis syg og skal deltage ved begravelse på
> Sjælland er der desværre opstået problemer med at afholde Install Café i
> Odense - der ellers som vanligt skulle være løbet af stablen i morgen
> lørdag - ser vi os nødsaget til at aflyse.

Trist.
 og god bedring

> Vi beklager begge at det bliver nødvendigt at komme med denne melding
> med så en kort varsel.

Det er jo ikke noget der er nemt at vide på forhånd

> Samtidig vil vi gerne opfordre alle de kendte ansigter og dem der skulle
> have lyst til at kigge forbi til at komme med forslag til emner og
> projekter vi kunne gribe fadt i ved den næste Install Café; lørdag den
> 9. maj.

Lørdag den 7 maj eller mandag den 9 maj ??

Et emne jeg kunne tænke mig taget op var opgradering fra FreeBSD 4.x til 5.x
og anvendelse af Lydkort på FreeBSD 5.x

og at det så en gang i mellem blev afholdt i en ulig uge :-)

--
Steffen Frøkjær