Re: Crash af firefox.

From: Tomas Norre Mikkelsen (none@tnm--surfmail.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 23 Sep 2004 - 20:44:19 CEST

Date: Thu, 23 Sep 2004 20:44:19 +0200
From: Tomas Norre Mikkelsen <none@tnm--surfmail.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Crash af firefox.

Tomas Norre Mikkelsen wrote:
> Hej,
>
> Jeg har lige installeret /usr/ports/www/flashplugin-firefox og når jeg
> så bruger min flashplugin til bl.a www.leech.dk/011-stickman.swf crasher
> min firefox når jeg trykker på <shift> det var et tilfælge jeg opdagede
> det.. Hvilke log-filer skal man kigge i for at debugge denne "feature"?
> og har nogen oplevet samme problem ?

Fandt følgende i min /var/log/messages

Sep 23 20:29:15 bart kernel: pid 8697 (firefox-bin), uid 1001: exited on
signal 11 (core dumped)

I må undskylde min forstyrelse i dag, de der ikke allerede har sat mig
på ignore listen .. men jeg lidt hurtigt ude med spørgsmålene.. er lidt
stresset.. sorry..

--
<a
href="http://www.spreadfirefox.com/?q=affiliates&id=7828&t=1">Get