dell 1850 (Var: problemer med at oversætte php4/5 på freebsd 5.x (amd64))

From: Claus Guttesen (none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 23 Sep 2004 - 15:36:49 CEST

Date: Thu, 23 Sep 2004 15:36:49 +0200 (CEST)
From: Claus Guttesen <none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: dell 1850 (Var: problemer med at oversætte php4/5 på freebsd 5.x (amd64))
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

> Du skulle vel ikke have prøvet 4.X på dem og kan
> sige om det virker?
> Hvilket disk system (evt. RAID controller) har du i
> dem?

Der sidder en LSI-Logic MPT-Fusion i (mpt).

> Går nemlig og kigger lidt på et par Dell 1850, hvor
> de bliver nød til også at kunne køre 4.X.

Hvis mpt er understøttet (hvad jeg formoder) burde det
virke uden problemer. Der var en australier, som ikke
kunne installére 5.3 beta3 på maskinen pga. af den
stoppede ved cd'en under boot, så han installérede
4.10 og opgradérede, så alt andet lige skulle det
fungere.

Jeg går og overvejer om jeg skal hoppe mere over på
opteron. Vi har en dual 2 GHz opteron som performer
lidt bedre end vores 1850'er på 3,2 GHz.

Claus