Firewall.

From: Tomas Norre Mikkelsen (none@tnm--surfmail.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 22 Sep 2004 - 18:10:26 CEST

Date: Wed, 22 Sep 2004 18:10:26 +0200
From: Tomas Norre Mikkelsen <none@tnm--surfmail.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Firewall.

Hej,

Jeg står og skal have sat en firewall op. Og mit valg ligger klart på en
OpenBSD boks med pf. Jeg vil derfor høre om der skulle være en af jer,
som ligger inden med en 1U server som ville være godt til foremålet..
Det behøver ikke være den vilde hardware spec. Så en gammel maskine
skulle jo nok kunne klare det..

Den skal sættes op foran to debian-servere, som køre www,mail,ftp,mysql
dog ikke samme service på mere end den ene maskine.. Det er kun ssh, der
går igen på de to maskiner.

Jeg har en gammel maskine som godt kunne bruges men Datacenteret kræve
xU's enheder, og 1U skulle jo nok kunne indeholde det hardware en
firewall har brug for.

Nogen som kan hjælpe med lidt hardware?

Venlig Hilsen
Tomas N. Mikkelsen