Re: GBDE og Security Accelerator

From: Poul-Henning Kamp (none@phk--phk.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 21 Sep 2004 - 12:37:39 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: GBDE og Security Accelerator
From: "Poul-Henning Kamp" <none@phk--phk.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Tue, 21 Sep 2004 12:37:39 +0200

In message <none@f096748504092103357ccf921f--mail.gmail.com.lh.bsd-dk.dk>, Nichlas Hummelsberger w
rites:

>Ville disse kort virke med GBDE? og skal man eventuelt lave en masse
>ændringer for at få dem til at fungere?

Jeg arbejder allerede på det (men ikke så meget, der er så meget andet
der står foran i køen).

>Nogen der har en idé om hvor stor en hastighedsforøgelse man vil kunne opnå?

Ikke så meget som man kunne håbe, men det giver nu alligevel et godt boost
for CPU'en får jo fri imens.

--
Poul-Henning Kamp       | UNIX since Zilog Zeus 3.20
phk@FreeBSD.ORG         | TCP/IP since RFC 956