Re: Hvilken server kan erstatte den jeg har?

From: Laust S. Jespersen (none@L--ust.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 16 Sep 2004 - 10:26:49 CEST

Date: Thu, 16 Sep 2004 10:26:49 +0200
From: "Laust S. Jespersen" <none@L--ust.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Hvilken server kan erstatte den jeg har?

Torben Sørensen wrote:

> Hej folks
>
> Jeg har en server der synger på sidste vers og står overfor at skulle
> udskiftes inden for nærmeste fremtid.
> Serveren er en "gammel" PC (pentium 166 mhz 64 mb ram) der i dag stå og
> larmer og som køre:
> * mail server
> * ftp server
> * web server
> * fil server
> * print server
> * sql server
> (samt diverse andre servere tasks)
> ... for hele familien.

> [...]
Jeg er meget glad for min VIA kasse, det består af
1 fluid disk (40 gig så hut jeg hvisker)
1 kabinet med low noise strømforsyning
1 motherboard med onboard via c3 cpu (passivt kølet)

Med en lidt større disk burde den nok kunne køre det du skal bruge.
(Motherboardet kan købes hos SHG blandt andre)
Med venlig hilsen / Best Regards
Laust Jespersen

http://www.ust.dk
Viking Rule of Acquisition 1: Remember where you beached the long ship