Re: Ny Laptop.

From: Morten Liebach (none@m--mongers.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 15 Sep 2004 - 19:08:07 CEST

Date: Wed, 15 Sep 2004 19:08:07 +0200
From: Morten Liebach <none@m--mongers.org.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Ny Laptop.

On 2004-09-15 13:31:30 +0200, Tomas Norre Mikkelsen wrote:
> Hej,

> Meningen er at jeg skal kunne have den med mig, stortset alle stedet. Så
> størrelsen er heller ikke helt ligegyldig, jeg synes bare 12.1" er
> lidt.. Men man skal måske prøve det.

Jeg har de sidste godt 2 år kun brugt min X20'er, ude som hjemme, som er
med samme 1024x768 12.1" skærm som alle de andre X-serie ThinkPads, og i
forhold til min kærestes laptop (en eller anden HP dims) som har en ~14"
skærm med samme opløsning er der ikke ret meget forskel i brug, så der
er ikke noget at betænke sig på efter min mening.

Desuden har ThinkPads de bedste keyboards jeg har prøvet på laptops.

Med venlig hilsen
                                 Morten

--
http://m.mongers.org/ -- http://gallery.zentience.org/