Re: Ny Laptop.

From: Per Engelbrecht (none@per--xterm.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 15 Sep 2004 - 17:59:51 CEST

Date: Wed, 15 Sep 2004 17:59:51 +0200 (CEST)
Subject: Re: Ny Laptop.
From: "Per Engelbrecht" <none@per--xterm.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Hej Phil, Flemming & Co.

> Præcis.
> Og jeg sparede 300Kr på min ved at bede ham lade .us keyboardet
> sidde - rigtig god forretning for mig der ellers ville have købt
> et selv.

Der er massere af gode smaa forhandlere og dette var ikke taenkt som
andet eller mere end en velment advarsel til Jer alle.

Dette er min foerste laptop der er min egen, de andre har alle vaeret
"firma-sponseret" hvorfor jeg blev semi-paranoid da jeg fik omtalte
besked.
Vil dog godt lige tilfoeje at 'bimmeren" (min IBM) er det mest
gennemfoerte jeg nogensinde har haft (har foer haft forskellinge udgaver
af Compaq, HP og Dell) .. det eneste jeg mangler er min fysiske
seriel-port, men har bestilt en usb_til_seriel adapter.

mvh
/per
per@xterm.dk