Re: Slides fra SSH-foredrag

From: Michael Knudsen (none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 14 Sep 2004 - 13:38:21 CEST

Date: Tue, 14 Sep 2004 13:38:21 +0200
From: Michael Knudsen <none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Slides fra SSH-foredrag

Quoting Tomas Norre Mikkelsen (tnm@surfmail.dk):
> Du skulle vel ikke have dem som .ps .pdf eller lignende så de er lettere
> at arkivere ? uden at skal til at gennem siderne manuelt.?

mgp kan lave latex-output af slides, og det vil jeg proeve senere i dag.
Hvis resultatet bliver acceptabelt, vil jeg forsoege at lave en PDF
eller PostScript. Alternativt vil jeg da gerne sende folk en kopi af
.mgp-filerne, saa folk selv kan forsoege sig frem.

En anden loesning kan vaere at lave samtlige .jpeg-filer om til enkelte
PostScript-filer (med jpeg2ps) og catte disse filer sammen til een. Det
virker vist fint, mindes jeg.

--
There is no place I can go, there is no way I can hide.
It feels like it keeps coming from the inside.