Slides fra SSH-foredrag

From: Michael Knudsen (none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 14 Sep 2004 - 00:22:29 CEST

Date: Tue, 14 Sep 2004 00:22:29 +0200
From: Michael Knudsen <none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Slides fra SSH-foredrag

Hej paa listen,

slides fra aftenens foredrag om SSH er nu online. Midlertidigt (et par
uger frem i hvert fald) kan de findes her:

        http://sunsite.dk/~mk/SSH-NJLUG20040913/

Den permanente adresse er:

        http://e.molioner.dk/presentations/SSH-NJLUG20040913/

Da sidstnaevnte for tiden koerer fra min soelle ADSL-forbindelse
derhjemme, vil jeg saette stor pris paa, at folk benytter linket til
SunSITE.

Det var i oevrigt rart at se, at der var folk fra Aarhus (baade BSD-DK
og AaUUG), der havde taget turen til Aalborg. Efter selve foredraget
snakkede vi sammen om at stable et naermere samarbejde mellem de tre
foreninger paa benene (som jeg opfordrede til med mit indlaeg om en SIG),
og det kom der lovende ting ud af.

Mvh. Michael.

--
The Librarian gave him the kind of look other people would reserve for
people who said things like `What's so bad about genocide?'