Re: Hyggemoede i Aarhus den 25. september

From: Christian Laursen (none@xi--borderworlds.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 12 Sep 2004 - 23:11:24 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Hyggemoede i Aarhus den 25. september
From: Christian Laursen <none@xi--borderworlds.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: 12 Sep 2004 23:11:24 +0200

Dennis Kjær Jensen <none@signout--signout.dk.lh.bsd-dk.dk> writes:

> [...]

Cafe smagløs har ganske udmærkede burgere (http://www.smagloes.dk/).
Restaurant Stedet har også været et populært sted til hyggemøder
fra tid til anden (http://reststedet.dk/).

Cockney Pub og Ølmolevitten er oplagte kandidater til en kop øl
eller to.

> Hvis der er overnatningsmulighed i Århus vil jeg da gerne med. Jeg skal være
> i Kolding til møde dagen efter, så jeg kan da lige så godt få lidt ud af
> turen.

Jeg bor godtnok et stykke udenfor Århus, men du er da velkommen til at
overnatte her alligevel.

> Det håber jeg også - ellers er der nok stor sandsynlighed for at vi farer
> vild i Århus :)

Mon ikke der vil kunne opstøves en eller to af de lokale, som kan pege lidt
i den rigtige retning?

--
Christian Laursen