Re: To subnets til to ADSL linier med pf

From: Per Engelbrecht (none@per--xterm.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 09 Sep 2004 - 12:35:07 CEST

Date: Thu, 9 Sep 2004 12:35:07 +0200 (CEST)
Subject: Re: To subnets til to ADSL linier med pf
From: "Per Engelbrecht" <none@per--xterm.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

> Uhh! Det lyder smukt Per! Jeg glæder mig meget!
> Worst case måtte jeg jo lave ordinær round-robin balancering,
> men det er ikke så flexibelt, hvis den ene ADSL pludselig en
> dag er forskellig fra den anden osv.

Hej A

Jeg blev lige revet vaek fra opgave af noget fagligt fnidder *iiihhhhh
altsaa* men er tilbage nu :)

Jeg ved ikke om du koerer den paa en obsd eller fbsd boks (burde ogsaa
vaere ligemeget) men jeg har taget mig den frihed at skrive en del om
(macro, raekkefoelge mm.) og har simplificeret/sammenlagt regler.
Fukntionerne er dog de samme. Haaber det er ok.
Nu blev jeg forstyrret, sa give mig lige et oejeblik endnu.

mvh
/per
per@xterm.dk