To subnets til to ADSL linier med pf

From: Anders S. Jensen (none@doozer--rocketmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 08 Sep 2004 - 23:52:08 CEST

Date: Wed, 8 Sep 2004 14:52:08 -0700 (PDT)
From: "Anders S. Jensen" <none@doozer--rocketmail.com.lh.bsd-dk.dk>
Subject: To subnets til to ADSL linier med pf
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej venner,

Jeg er gået i krig med pf for alvor, og vil konfigurere
et site med to subnets, der skal have traffik ud på hver
deres ADSL linie. De skal dog have fælles intranet.
Jeg er lige ved at få grå hår og fodsvamp af denne lille
finurlighed, for indtil videre er mine anstrengelser ufrugtbare.

Er der nogen er har en ide til hvilken retning jeg skal kigge i?
Jeg har senest prøvet at tag'e NAT reglerne og sige at de
tags skal fordeles på de to externe interfaces.
Det dutter bare ikke, for traffik fra subnet 2 kommer ikke ud
på ext_if2 interfacet.

Jeg har klistret den slørede pf.conf fil ved

Mvh, Anders