Re: Køb af laptop

From: Rasmus Brøgger (none@rasmus.brogger--uni-c.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 07 Sep 2004 - 11:02:23 CEST

Date: Tue, 07 Sep 2004 11:02:23 +0200
From: Rasmus Brøgger <none@rasmus.brogger--uni-c.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Køb af laptop

Poul-Henning Kamp wrote:

> har du et helt traceback ?

Jeg definerede mit swap device som dumpdev, men efter en panic
registrerer systemet ikke nogle dumps på disken. Savecore melder "no
dumps found".
Er der evt. noget jeg har overset mht. at gemme dumps?

Det lader i øvrigt til at maskinen kommer op hvis jeg fjerner cd-rom
drevet, jeg vil prøve med et snapshot fra current, for at bekræfte at
fejlen er rettet der.

mvh Rasmus