Re: Mono on FreeBSD

From: Tomas Norre Mikkelsen (none@tnm--surfmail.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 18 Oct 2004 - 21:15:31 CEST

Date: Mon, 18 Oct 2004 21:15:31 +0200
From: Tomas Norre Mikkelsen <none@tnm--surfmail.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Mono on FreeBSD

Tomas Norre Mikkelsen wrote:

> Så må jeg hellere prøve at opdatere ...

Nu er jeg så nået til opdaterings fasen og vil derfor have opdateret
til>5.2 , ved ikke helt hvilken version.

Jeg har fundet følgende http://www.freesbee.dk/howtos/SiGNOUT/cvsup.html
og tænkte om jeg ikke kunnen bruge det..

Men jeg har lige at spg. hvordan gør jeg når nu jeg ikke har adgang til
serveren fysisk men kun gennem ssh ? Så for jeg jo problemer hvor jeg
skal boote i sigle-user mode.

Er det i øvrigt den rigtige måde at opdatere sit system fra 5.2 til >5.2
? eller har jeg misforstået noget omkring hvordan jeg kan lave en system
update ?

Hilsen
Tomas

--