Re: fucking usb

From: Simon L. Nielsen (none@simon--FreeBSD.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 14 Oct 2004 - 11:34:29 CEST

Date: Thu, 14 Oct 2004 11:34:29 +0200
From: "Simon L. Nielsen" <none@simon--FreeBSD.org.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: fucking usb

On 2004.10.14 11:22:40 +0200, Jesper Roennekilde wrote:
> [...]
[...]
> Drop Sandberg og brug Roline USB-serial concerter istedet.

Jeg har nu været ganske godt tilfreds med min "Sandberg USB to Serial
Link (model number 133-08)" dims, dog er det under FreeBSD. Den
bliver forvirret hvis der er "traffik" på seriel porten når man
slutter den til, men ellers har den virket fint de gange jeg har brugt
den.

--
Simon L. Nielsen
FreeBSD Documentation Team