Re: Svar: Re: Hvornår kommer PHP5.0.2 i ports-udgave?

From: Henrik Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 11 Oct 2004 - 17:26:49 CEST

From: Henrik Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Svar: Re: Hvornår kommer PHP5.0.2 i ports-udgave?
Date: Mon, 11 Oct 2004 17:26:49 +0200
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

On 11/10-2004, at 13.44, Jonas Jensen wrote:

> Får en fejl ved kompileringen: 3 out of 13 hunks failed -- saving
> rejects to configure.rej >> Patch patch-configure failed to apply
> cleanly.
> *** Error code 1
>
> Hvad gør jeg for at rette op på fejlen?
Kigger på ports systemet og finder ud af hvordan det virker?

Det er netop baseret på patches som påføres de filer/distributioner
som hentes fra de originale download steder.

... således at patch (man patch) og kompileringen går glat
igennem.

Når du så SELV ændrer på ports systemet må du forventes at
vide hvad du gør ...

Mvh

Henrik
PS Jeg plejer selv blot at udpakke original src et andet sted
end ports og prøver at bygge det

--
Henrik Lund Kramshøj, cand.scient, CISSP
e-mail: hlk@security6.net, tlf: 2026 6000