Re: Partitionerings warning

From: Gregers Petersen (none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 01 Oct 2004 - 09:16:54 CEST

Date: Fri, 01 Oct 2004 09:16:54 +0200
From: Gregers Petersen <none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Partitionerings warning

Typisk - der er altid et eller andet vigtigt som jeg glemmer....

Jeg gik videre med det som fdisk foreslog (fordi Svend sagde det var ok)
- ikke at jeg helt forstod hvordan det hang sammen, syntes ikke det helt
kunne passe .?

Kan ikke sige at jeg følte at jeg blev klogere, men der skete ikke noget
"ondt" ..

Gregers