Re: Partitionerings warning

From: Gregers Petersen (none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 01 Oct 2004 - 08:29:07 CEST

Date: Fri, 01 Oct 2004 08:29:07 +0200
From: Gregers Petersen <none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Partitionerings warning

I forbindelse med at jeg installerede FreeBSD 5.2.1 på en boks med en
120 GB Maxtor (ATA 133) fik jeg en tilsvarende melding fra fdisk -
idet jeg fik en fornemmelse af at jeg potentielt var på vej til af
aflive min harddisk, valgte jeg at spørge Svend (Esbjerg, der altid
giver mig en grad af tryghed med hans meget troværdige udsagn) ... han
stod og kigge længe på skærmen, hvorefter han sagde at jeg bare skulle
ignorere det og gå videre med at partitionere ...
Men jeg har ingen idé om hvorfor fdisk reagerer på den måde (kunne
faktisk være nysgerrig) ?

Gregers