Re: Happy Hacking aften.

From: Anders Søndergaard Jensen (none@doozer--freakout.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 25 Nov 2004 - 09:35:56 CET

Date: Thu, 25 Nov 2004 09:35:56 +0100 (CET)
Subject: Re: Happy Hacking aften.
From: Anders Søndergaard Jensen <none@doozer--freakout.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

On Thu, 2004-11-25 at 02:08, ext Gitte Wange wrote:
> Jeps tak for en kanon aften!

Ja, det var en sand Happy Hacking fest!

Jeg ved ikke hvordan det lykkes mig at skræmme de
nye væk, som ellers havde truet med at dukke op,
men hvad det end var så skal jeg nok lade være med
det den 26/1-2005 som foreløbigt bliver næste
Happy Hacking arrangement.

Jeg fik ikke vredet armen om på min BT2030 Bluetooth
thingie, men da den ikke er supporteret skal jeg vel
principielt ikke pive over det!
Hyggeligt, det var det i hvert fald.

Ses,
Anders

BSD-DK's Did you know?
Happy Hacking aftnerne i deres nuværende form er et
produkt af Dennis "SiGNOUT" Kjær Jensen.
Et *simpelt* medlem i ordets bogstaveligste betydning!
Han synes ikke at der var nok kød på install festen,
og så lavede han dem om.

Du kan også kan også få ført dine ideer ud i livet!
(ja, ja, ikke dem alle sammen vel?)
Bare skriv til bestyr@bsd-dk.dk, så kigger vi på det!