Happy Hacking reminder.

From: Anders Søndergaard Jensen (none@doozer--freakout.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 22 Nov 2004 - 23:12:25 CET

Date: Mon, 22 Nov 2004 23:12:25 +0100 (CET)
Subject: Happy Hacking reminder.
From: Anders Søndergaard Jensen <none@doozer--freakout.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej venner,

Så nåede vi derned: den psykologiske tryglerunde!

Det er nu på onsdag d. 24/11-2004 kl. 19.00 i Symbion M4
der er Happy Hacking!

<mindtrick>jeg vil gerne til Happy Hacking</mindtrick>

Går du og kan ikke rigtigt finde ud af om du hellere
skal skifte et par kanaler på fjerneren på onsdag...?

<mindtrick>nørder er mine rigtige venner!</mindtrick>

Er du i tvil om hvorvidt du er for grøn eller for garvet...?

<mindtrick>Jeg elsker Cola. Man kan få Cola i Symbion</mindtrick>

Har du ingen bærbar men kun spørgsmål...?

<mindtrick>Selvom man er tyk, kan man godt have tynd mave!</mindtrick>

Kan du ikke mærke det nu? Du vil jo gerne til Happy Hacking!
Det er helt normalt! Det er vi også! Det bliver skønt!

Vi ses på onsdag!

Af hensyn til alarmsystemet i Symbion, så kom venligst præcist.

Mvh, Anders.