Re: Nye muligheder for BG/DB netbank

From: Henrik Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 22 Nov 2004 - 16:49:21 CET

From: Henrik Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Nye muligheder for BG/DB netbank
Date: Mon, 22 Nov 2004 16:49:21 +0100
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

On 22/11-2004, at 14.09, Jens Dueholm Christensen wrote:

> Jeg har netop lige sendt følgende opdatering til BSD-DK FAQ'en:
>
> ---
> BG/BD har d. 22 november 2004 ændret på forudsætningerne for browsere
> og
> adgang til deres netbank.
> ... snip snip*
> Det er trods alt rimelig interessant, så det kommer også lige her på
> ML'en, så folk, der ikke lige læser FAQ'en hver dag og som ikke lige
> læser
> backlog i #bsd-dk også har mulighed for at vide det..

Alternativt kan jeg da anbefale min egen bank som virker fint på min
Mac OS X
http://www.nordjyskebank.dk/

Der er en funktion hvor man kan vælge "Tjek din pc" og på min
Mac siger den:
Styresystem: Mac
Browser: Safari 125.1
Java: OK
Cookies: OK
Krypteringsniveau: 128

Der afsluttes så med den dejlige:
"Dit udstyr er godkendt til brug på NetBanken."

Så prøv eventuelt at se på denne bank, de har en filial på Nikolaj Plads
i København og yderst rimelige priser med så godt som alt!
- samt yderst flinke medarbejdere

Mit eneste ankepunkt er chip-dankortet som de har sendt til mig, det
slipper man nok ikke for - hvis man vil have dankort
- så indtil videre har jeg klippet det i stykker og sendt det retur
med ønske om hævekort ;-)

Mvh

Henrik
PS Storbankerne stinker som regel til kundepleje ;-)

--
Henrik Lund Kramshøj, cand.scient, CISSP
e-mail: hlk@security6.net, tlf: 2026 6000