Re: installer møde er ny her og vil gerne deltage i nogle af dem

From: Anders Søndergaard Jensen (none@doozer--freakout.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 16 Nov 2004 - 09:33:59 CET

Date: Tue, 16 Nov 2004 09:33:59 +0100 (CET)
Subject: Re: installer  møde er ny her og vil gerne deltage i nogle af dem
From: Anders Søndergaard Jensen <none@doozer--freakout.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

> Hvornår er der et såkaldt installer møde med freebsd
> og helst på sjælland og gerne nordsjælland
> Vil gerne vide mere og firewall og sikkerhed og adminsitration og ikke
> mindst net design
> har flere bokse kørende FreeBSD 4.9 - 4.10 - 5.3

Måske er du lige tilmeldt listen, så du gik glip af vores
announcement, så jeg vil straks benytte lejligheden til
at gøre reklame ved at genudsende den til evt. nyankomne:

Hej venner.

Vi kunne tænke os at gøre "happy hacking" aftenerne til en
fast tradition i BSD-DK.

Happy Hacking er der hvor du tager din laptop eller din box
under armen og tager ud til vores faste mødested hvor mednørder
kommer for det samme: teknik og hygge.
En strikke klub hvor pindene er skiftet ud med en root-prompt
og garnet ender i en switch der giver adgang til internettet.
Det er er du kommer for at få gode råd til nogle af dine
skuffe projekter. Her kan du dele noget af din viden med
interesserede tilhørere. Det er her du kommer, hvis du er
helt grøn og bare ikke kan få installeret den seneste *BSD.

Kort og godt: Kom og få en rar BSD aften!

For at der skal komme lidt tradition ind i billedet har vi
valgt, som udgangspunkt, at gentage arrangementet den sidste
onsdag i ulige måneder. Det vil sige at det næste arrangement
bliver:

  ONSDAG D. 24/11-2004 KL. 19.00 - CA. 22.00 I M4 I SYMBION.

Skriv det ind i calendar fra:
http://www.bsd-dk.dk/nyhedsbreve/nyhedsbrev003.html#htoc9
så får du automatisk en påmindelse.

Jeg vil nu også skrive ud når tiden nærmer sig med praktiske
oplysninger om tid og sted.

Jeg håber vi ses den 24/11 !

De bedste hilsner,

Anders Søndergaard Jensen