Re: Install-Café den 13. november

From: Knud Jorgensen (none@knud_jorgensen--mac.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 13 Nov 2004 - 08:05:08 CET

From: Knud Jorgensen <none@knud_jorgensen--mac.com.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Install-Café den 13. november
Date: Sat, 13 Nov 2004 08:05:08 +0100
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

hej bsd'er
jeg har fulgt jeres aktiviteter igennem længere tid og nu vil jeg gerne
møde op og være med. Jeg er usikker på adressen og beder om en fuld
adresse så jeg kan finde jer. Da jeg kommer fra Frederikshavn er det
vigtigt at jeg inden jeg tager hjemme fra er sikker på at jeg kan finde
jer.
Jeg håber vi ses og jeg tager min fumlemaskine med.

med venlig hilsen Knud

www.dancon.dk
kj@dancon.dk

mobil 20403534

ps mon der er en af jer der vil sende mig en sms med et mobil nr. så
jeg kan komme i kontakt hvis en dør skulle være lukket. Jeg kan ikke
være der før kl 15