Re: sshd i Jail

From: Tomas Norre Mikkelsen (none@tnm--surfmail.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 10 Nov 2004 - 08:42:17 CET

Date: Wed, 10 Nov 2004 08:42:17 +0100
From: Tomas Norre Mikkelsen <none@tnm--surfmail.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: sshd i Jail

Phil Regnauld wrote:

> Ok, hvor ligger din CVS repository henne ? Jeg skal bruge lidt
> mere info om hvad det er du vil opnå.

CVS repositoriet ligger i brugerens homedir. Dvs. der er et CVS dir for
hver af brugerne der skal bruge det på denne måde..

Kort fortalt. En bruger skal have adgang til at bruge cvs, og rsync,
samt muligheden for at køre make. Grunder hertil er at brugerne
vedligeholder deres website via cvs og rsync og ved hjælp af en Makefile
, så det skulle gerne kunne bruges med disse ting.

Hilsen
Tomas N. Mikkelsen

--
<a