Re: Hvordan: Video kamera til DVD

From: Torben Sørensen (none@tos--tinx.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 02 Nov 2004 - 22:51:23 CET

Date: Tue, 02 Nov 2004 22:51:23 +0100
From: Torben Sørensen <none@tos--tinx.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Hvordan: Video kamera til DVD

Hej igen

Jeg har i de sidste par timer prøvet at finde ud af, hvad der skal til,
for at brænde en DVD-R udfra en film.dv fil.
Jeg kan godt se filmen med mplayer... fantastisk...
Jeg tror jeg har fundet ud af noget med growisofs etc.... men hvilke
steps skal jeg igennem for at få konverteret en ca 10 GB fil (film.dv)
til noget der kan brændes og i sidste ende tages med ind i stuen, og ses
på dvdafspilleren?

FreeBSD 5.3RC2

(Jeg skal nok lave en lille vejledning, når jeg får det til at virke)

/Torben

Torben Sørensen wrote:
> Hej igen
>
> Jeg har lige været nede og købe et firewire kabel og det spiller
> perfekt... takker

>>> (EAGAIN)
>>> PAL
>>> 0123456789012345678901234