Re: Securing sshd against unwanted login attempts

From: Michael Knudsen (none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 02 Nov 2004 - 19:59:15 CET

Date: Tue, 2 Nov 2004 19:59:15 +0100
From: Michael Knudsen <none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Securing sshd against unwanted login attempts

Quoting Erik Norgaard (norgaard@locolomo.org):
> Der er ikke noget sort magi, det parser bare listerne igennem fra de
> regionale registries og spytter regler ud for de lande du vil have. Det
> væsentligste er at addresse rummene lægges sammen så du får færrest
> muligt antal regler.

Min plan er at laegge dette i et pf-table, og saa tror jeg nok, at den
form for optimering foregaar automagisk. Hvis man blot laver en lang
raekke regler, vil de i hvert fald blive lagt sammen, hvor det er
muligt.

Tak, i oevrigt!

--
<zenlunatic> debian unstable is so broken
<teratorn> zenlunatic: are you trying to be funny?